TR

(Video) 'Keluar sekarang! Dia gosok² dia punya k*nek kat saya bang!'

loading...
loading...

"Tolong! Kaum perempuan dekat luar sana, tolong berhati-hati dengan mana-mana lelaki yang suspicious pandang kau atas bawah pastu dok ikut kau. 

"Tolong pergi ke tempat yang ramai orang. Ini dah dua kali jadi kat aku. Sorry sebab menyumpah (nervous weh)," demikian tulis Sara Haniesah di Twitternya mengenai insiden yang baru saja dialaminya semalam.



Menurut Sara, kejadian itu mula berlaku ketika dia menunggu bas selepas turun dari LRT Cempaka, di mana suspek yang secara tiba-tiba mengosok alat kemaluannya di tiang pondok bas. 


Enggan berburuk sangka, Sara kemudian menaiki bas dan duduk di kerusi depan dan suspek juga duduk di bahagian depan sebelah kirinya. 

"Pastu aku hairan, asal dia dok gosok. Dia ni ada anxiety ke apa cacat ke mamat ni? 

"Sekali aku beranikan diri pandang si syaitan ini, dia tengah seronok gosok. Aku nampak real weh dia punya anu versi kampung style. 

"Pastu dia terkejut bila aku kata, 'kau ni takda kerja lain nak buat ke?'," katanya. 


Sara kemudian menjerit memarahi suspek dan mengarahkannya keluar dari bas itu. Dengan muka yang menggelabah, suspek terus keluar dari bas. 










Dalam kejadian pertama pula, Sara didatangi seorang lelaki yang meminta dia cuba memakai seluar legging teman wanitanya atas alasan saiz paha Sara sama seperti saiz paha teman wanitanya. 





Serik dengan kejadian itu, Sara mahu mendapatkan alat penyembur lada bagi melindungi dirinya di kemudian hari. Selain itu, Sara menasihatkan agar golongan wanita di luar sana sentiasa berhati-hati. 

loading...
loading...
loading...

About MurahKeNi

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close