SK

VIRAL Mengenai Doktor Jelita Ini. Jom Kita Kenali Siapakah Sebenarnya Doktor Jelita Ini. Memang HEBAT !!!

loading...
loading...

VIRAL Mengenai Doktor Jelita Ini. Jom Kita Kenali Siapakah Sebenarnya Doktor Jelita Ini. Memang HEBAT !!!| Sejak dua menjak ini dilihat semakin ‘laku’ gambar-gambar seorang gadis jelita ini dan menjadi bualan ramai pengguna media sosial di mana ramai tertanya-tanya siapakah gerangan doktor cantik ini. Ramai yang meneka yang beliau adalah seorang pelakon baru dan ada yang meneka beliau adalah seorang pelajar dan bermacam-macam lagi tekaan.

Gadis ini yang dikenali sebagai Engku Sulwani ini, sebenarnya tidaklah asing dalam dunia ‘glamer’ kerana gamabr-gambarnya sering terpampang di papan iklan sebagai model pakaian muslimah untuk beberapa jenama.Adakah beliau seorang doktor? nama beliau adalah Engku Sulwani yang merupakan seorang pelajar perubatan di Universiti Putra Malaysia (UPM) Serdang yang bakal menjadi seorang doktor.

Beliau dilihat begitu aktif dalam bidang model muslimah di mana beberapa syarikat besar menggunakan khidmatnya sebagai model seperti Zawara, Ariani, Tudung Ruffle, dan banyak lagi. Beliau juga menjadi duta produk bagi beberapa produk kecantikan dan sering kali menghiasi majalah-majalah terkemuka seperti Nona, Wanita, Intrend dan lain-lain. Bila disebut pelajar perubatan sudah pasti bukan calang-calang akademiknya, belia dikatakan merupakan pelajar cemerlang disekolah dan berikut keputusannya ; UPSR 5A, PMR 8A, SPM 9A. Dirinya juga bekas pelajar Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) di Kelantan.

Beliau juga dikatakan aktif sebagai “Blogger” dimana dia selalu menulis di blognya engkusulwani.blogspot.my namun sejak dua menjak ini kerana terlalu laris blognya agak sedikit kurang “update” mungkin kerana agak sibuk.
Apapun untuk pengetahuan abang-abang ‘sado’ diluar sana, sedikit fakta yang mungkin mengguris hati anda ialah Engku Sulwani sudah pun berpunya. – Siakapkeli.my

The post VIRAL Mengenai Doktor Jelita Ini. Jom Kita Kenali Siapakah Sebenarnya Doktor Jelita Ini. Memang HEBAT !!! appeared first on SIAKAP KELL.

loading...
loading...
loading...

About MurahKeNi

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close